خـــ♥ـــدا را دوست دارم

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

خـــ♥ـــدا را دوست دارم

 

خـــ♥ـــدا را دوست دارم

، به خاطر اينکه با هرUsername وPassword که باشم، من را Connect ميکند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه تا خودم نخواهم مرا D.C نميکند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه با يک Delete هر چي را بخواهم پاک ميکند

خـــ♥ـــدا را دوست دارم

، به خاطر اينکه اينهمه Friend براي من Add ميکند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه دلش را ميشکنم، اما او باز من را ميبخشد و Shutdown ام نميکند



نظرات شما عزیزان:

مهلاجوووووووووووون
ساعت12:35---24 دی 1393
خدا را دوست دارم چون یه2تا دوست خل و دیوونه به من داد که از هیچی بهترن......خدایا متشکرم که اینقدر به من لطف داری.....
پاسخ:مرسی خدارا دوس دارم چون یه دوس دیوونه تر از خودم بهم داد که هر.وقت یادش میفتم از ته دل میخندم عزیزمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 24 دی 1393 ساعت 9:53 توسط gomnam